Jag har maskindisk i näsan.

Dagen har ägt faktiskt. Friluftsdagen som var härlig som satan, fixade min biljett, och fixat mina högtalare OCH MITT RUM ÄR RENT!

Aja jag ville bara berätta att jag ägde. SKulle träffa tjejen med biljetten klockan 4. Gick från Nils ca 20 i och insåg att AJ det blir lite tajt om jag ska ta ut pengar. Visste att det tar tio minuter från skolan till vasaplan (min takt) var på skolan 15.50. Joggade in till stan, tog ut pengar och travade in på apberget precis när rådhusklockan slog 16.00. Jag är bäst. Bara så ni vet.

Slog inget rekord idag... men jag är nöjd ändå.

Det enda som suger är att jag fullkomligt hatar min cpdator. Nu leker den krigslarm igen, har gjort det hela kvällen och vill inte skärpa sig. Fifan.

Bild snart då kanske? Utan Mac = helt oredigerad. Taggar jag? NEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback