IT'S FRIDAY I'M IN LOVE.

Hela världen svajar framför mina ögon. Jag fattar verkligen ingenting. Allting svajar fram och tillbaka. Jag tror att jag har sabbat mitt psyke totalt. Var det kylan?  Ljuset? Draget? Vätskebrist? Eller är det kanske att jag är så jävla irriterad? Kan vara en blandning, men just nu är jag bara rädd. FRYS. Jag tror jag tappar förståndet.

AJA kvällen har varit najs nå så jävluskt.

Quick sum Fredag:

Florence Valentin - Oh ett sådant jävla underbart drag!

Petter - Slå händerna i taket! SÅKLART! Hahaha jag tycker inte om sådan här musik egentligen ju, men är Petter i stan då fan måste man ju köra på som attan. Det är status. Synd dock att jag har huvudet i alla andras axelhöjd även när jag står på tå och hade Umeås fetaste arm upp i ansiktet hela tiden, men annars så!! Mos är ju bara härligt.

Ja de var de jag orkade vara med på ordenligt. Tog någon sväng förbi Frida Hyvövövönnäsnsönäämnänn och Kleerup och så där, men det gills nästan inte.

IMORGON BLIR DET HIVES FÖR FULLA MUGGAR! JAG TAGGAR SATAN! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback