Insikt.

Jag insåg precis någonting! Min blogg har blivit en vardagsblogg. Det är ju nästan skamligt. Det roliga är dock att jag har högre statistik nu än någonsin. Stör mig något. Folk läser hellre vad jag gör på dagarna än om mina fantastiskt smarta tankar. Ajdå. Eller ja, min blogg är allt möjligt. Bilder, ibland tips, ibland musik, ibland kläder (Faktiskt!), ibland text, ibland ouououuouo. Ja hej hå. Ni kanske kunde märkt det där själva utan att jag skrev det. Jag blir själv bara så less på att skriva om vad jag gör på om dagarna. För ärligt talat så gör jag oftast ingenting och jag skulle själv inte vilja läsa det. Snart börjar jag vill skriva vad jag äter också. FYFAN. Om jag gör det får ni lov att slå mig gul och blå så att jag får lite självdistans igen. Då är vi överens. Jag vet att jag itne bytt band på en och en halv vecka och att jag fortfarande inte ens skrivit något inlägg om The Hives... men jag har mycket att göra.

Nej ärligt talat så känns det andra för sent och jag vet inte alls vilket band jag ska ta härnäst. Mandos nya album levde knappast upp till förväntningar så jag sitter bara här och är besviken. Jag kanske ska dra någon genremix eller så. Annars blir det väl något av de där banden som alla känner till vilket käns lite ovärt.

Se nu vad ointressanta inlägg jag skriver. Gah jag orkar inte. Läs mina gamla inlägg istället så mår ni bättre. Det ska jag göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback