I'm your favourite drug.

JAHA nu är det söndag och sista dagen innan lovet börjar på riktigt. Vad innebär det? Jo att jag inte behöver skämmas när jag laddar upp 1minutinnantagenintefulltsåsatsbildipanikstress på en hel vecka! Eftersom jag inte behöver ha förpliktelse att lägga upp någon bild. Så om det blir bajs så kan jag bara andas, blunda, och somna igen. Nu skiter jag i om jag är aspigg. Ska sova ändå. Så här är den, min sista förpliktelse på en hel vecka. V. 9's egobild.


Om min tröja ser lite svartrandig ut så KAN det bero på att jag klippte luggen ännu en gång. Gör det typ varje dag nu för tiden. Jävligt less på att inte se något bara. :)
 
Ah lov är underbart. Kanske inte när ens föräldrar kommer på att släpa med sin vintersnökylaochskid-hatande dotter på fjällweekend i Hemavan, men fram tills dess, om jag inte lyckas ta mig ur det, så ska jag bara njuta av att sova riktigt länge. Flera dagar i sträck helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback