I was killing before killing was cool.

Vet ni vad jag har? Ett My Chemical Romance nostalgi-moment. Det är typ sjukt. Jag satt och gjorde en spellista på all sådan där megacool musik jag lyssnade på förut och sen började jag bara lyssna på hela Three Cheers for Sweet Revenge. Just nu lyssnar jag på Kill All your Friends. Bättre låt än så har nog aldrig gjorts. Den är briljant. Trodde nästan inte själv på att jag fortfarande tycker att Mcr är bra, men jo det tycker jag. Jag kan kalla mig själv för extremttönt när jag uttalar mig på det här viset och det tror jag nog att jag ska göra, men jag gillar det ändå. Varför? Jag har någon fantastisk störning. Det är bara svårt att lyssna utan att det är ett sådant kallat Nostalgimoment. Jag taggar deras nya album iaf. Tycker attt de ska skynda sig med det så att jag kan få komma igång på riktigt igen.

Ju mer jag lyssnar förstår jag att det här är riktigt jävla bra musik. Sjukt. Lyssnar man på My Chemical Romance blir man sådär sjukt emostämplad som aldrig någonsin, men det är sant. Jag tycker det här är riktigt jävla bra.

Bullet for my valentine är också helt sjukt bra. Sådana nostalgimoments gillar jag mycket. Jag ska göra en ny spellista med BFMV, The Used och MCR.

Ja The Used är ett sådant där band som jag har kunnat lyssna seriöst på i alla år och aldrig aldrig lessnar på. De är ju fullkomligt... fullkomligt underbara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback