Homeave.

Det är morgon. Alldelens för tidigt för mig. Jag har sovit i tre timmar. Nu ska jag nog sova ytterligare fyra i bil. På morgonen mår jag inte bra. Huvva, men jag har inte träningsvärk än om ni vile veta. Gogo! Nu ska jag i fyra dagar vara arg för att jag inte har internet och kan använda Spotify när jag nu har skaffat det. Min spellista igår blev briljant btw. Det är lite ironiskt hur stensäker jag var på att för mig funkar det MYCKET bättre med itunes eftersom jag ville kunna synka och skrobbla min musik. Nu har jag hittat skrobblingsprogram till Spotify och min ipod... ja den har ju som gått i graven. Jag erkänner nästan att jag blev ägd, men det gör inget för programmet är bra.

Nu drar jag till fjällen.
Fest hela kvällen.
Ute och glider....


Inte mer dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback