Genmanu-whatever.

Fortet igår. Nananana vi är brainiacs så ni vet. Nästa gång ska jag äga allt okeiis? Inte för att jag inte ägde igår då men still makrill. Bara så ni vet har jag träningsvärk från gymmandet med min fader igår och planer även för denna kväll. Tror att jag är bäst. Onsdagen är planerad och Tisdag kvar alltså.. Städning sitter fint. Tisdag kväll kvar. Vill ni boka innan det är försent? Gör det! 

Idag kommenterade min mormor som första person sedan det skedde i torsdags att jag hade klippt luggen. Jag gillar min mormor. Ni andra not so much.

Personal victory: Jag har inte eyeliner och jag lever! YES jag har överkommit min största brist! Jag har anledning att tro att jag är bäst.

Hälsade på hästen idag. Han var finifinifin! Lol. Sant dock.

Jag har inte fått en kommentar på aslänge. Bara så ni vet. Hejdå era jävlar.

Kommentarer
Postat av: FABIANUS

nästa gång är jag PÅ åkejjss? X)

2009-03-02 @ 23:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback