Charming.

Feel free to adda mig på Skype. Genom slutsatser tar ni er till slut fram till vad jag heter. Någon som gjort just det är Nils. Han är charmig i webbcamera och han vet om det. Vad han däremot inte vet är att jag tycker om funktionen "printscreen". Eftersom jag är så vänlig och genrös tänker jag bjuda er på några bilder.



En del kan undra varför jag lägger ut dessa bilder. Jag tror att Nils är ödmjuk och om inte så tycker jag att han får leva med det. Han har besatt min hjärna med bilder jag inte gärna vill ha på min näthinna. Det kan aldrig göras ogjort. Jag kan aldrig få mitt gamla liv tillbaka, och det gör mig ledsen inombords. Jag gråter. Dessutom plockade han fram sin mobil. Den har en kamerafunktion som jag inte tycker om. Jag anser alltså att det är jämnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback