Backz.

That's what I am. Back in buissness. Ska jag berätta vad jag har haft för mig? Jag har sett en massa serier och film. Nu ska jag snabbrecensera filmerna jag såg igår natt.

The Boy in the Striped Pyjamas
- Galet söt och sorglig film. Jag är hopplöst förälskad i den här filmen. Se den bara. Den handlar om en tysk kommendantson och en judisk pojke som blir vänner på varsin sida om ett stängsel under andra världskriget.

Mamma Mia - Jag skulle vilja säga att det är den sämsta musikalfilm jag någonsin sett, men nej. Jag tänker säga att det var den sämsta film överhuvudtaget jag sett i hela mitt liv. Så sjukt dålig. 90% medelålderstanter som låtsas vara 16 och kör helt onaturligt fula moves, 2% Pierce Brosnan i blödiga, töntiga kärleksballader, 8% ungdomar utan karaktär som dansar runt som fån. Det känns hela filmen som att de bara hafsat ihop scener för att kunna få in låtar som ska passa. Usch.

Over her dead body - Ja... rätt förutsägbar klyschig film, men eftersom det var det jag var ute efter just då kl 3 på natten så passade det bra. Går knappt bedömma handling i sådana här filmer så jag bedömer karaktärerna/skådisarna istället. 1 av 3 fin kille (Mike Hannigan i Vänner, jag gillar honom därifrån så bara därför), 1 av 3 tuff Eva Longoria, 1 av 3 asdryg ful brud som sabbade hela filmen.

Vad har jag varit med om mer då? Jag har haft en kvart av fulbildsfotande, sett en mumsig pojke och sovit en hel massa. That's it folks. Nu är jag glad över att kunna lyssna på min ultimata Queen-spellista igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback