visst

Nu måste jag skriva extremt långsamt eftersom jag inte klarar av min dator. Jag får inte göra fel. Pappa kom hem idag och låter mig använda hans laptop tills jag har en egen. Problemet är att det är en windows vista. Jag har haft den i ca en halvtimme nu och jag har (tvungen att radera pga felstavning, tio års väntetid) redan hunnit få utbrott ca ett hundra gånger. Jag hatar det här, men man är väl inte bortskämd... jag har iaf en dator.

Idag har vi haft brännboll. Min klass har trott att vi är bra på det fram till idag. Jag har vetat bättre så jag blev inte förvånad när vi förlorade totalt mot allt och alla. Utklädnaden var ultimat. Jag satsade mest av alla. Jag lovar.
 
Ikväll var det middag- När datorn slutar lagga ska jag lägga upp bilder. Mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback