All I need is sounds of ecstasy

Inte bara kameran. Jag hittade just ett par spräckta glasögon på mitt golv. Jag kanske borde börja städa mitt rum nu.

Först ska jag lyssna på I survived igen. Den låten. Åh den låten. Jag upptäckte den låten först när jag gjorde en flashwidget någon gång. En ad kom fram under laddningstiden och spelade låten. Jag sökte som en galning efter vilken låt det var. Jag hittade inte igen den något mer. Sedan sökte jag i hjärnan. En bit låttext hade fastnat. Jag tackar gudarna för det. Den här låten. Jag har älskat den från första stund och ungefär ett år igenom. Den har hjälpt mig genom så mycket genom tiden. I början var det bara en önskan. Nu för tiden spelar jag den och känner hur allt stämmer. Omg vad jag älskar den.

Bara en gång till.
Okej okej. En till.

When they ask for me my friends can smile and tell the world that I survived

De (The Graduate) släpper ett nytt album i år. Det ska jag ha. Så är det bara. Åh vad jag vill bo i Illinois.

Så jag låter nu, men ibland blir jag alldelens till mig. Jag har haft uppehåll på den här låten. Jag har det ibland, och jag blir alltid lika lycklig när jag hittar tillbaka till den igen. Det låter som att jag aldrig hört på maken förut. Det har jag. Det finns bättre låtar. Det finns låtar jag gillar mer än den här, men jag älskar den ändå. När jag blir alldelens till mig för någon bättre låt igen får ni höra om det. Tills vidare: fred ut.

LYRICS (Låten får ni hitta själva, och inte nån jävla crapljudlive-version. Officiella videon. Den är dessutom snygg.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback