The new adventures of Ollevia och Igo

Jag har inte tagit några bilder under midsommar. Min midsommar var.. illa. Jag tyckte inte om den och jag tycker inte om var den här sommaren är påväg. Jag har ändå lite social kontakt med omvärlden via telefon, men jag tycker inte riktigt att det räknas. Jag tycker om min stuga egentligen. Den är somrig, rymlig, har bra läge, och hittar man något att göra så har man definitivt tid. Problemet är att det inte finns något att göra. Jag har läst mycket. Det var längesen.

Idag är jag och pappa hemma över dagen.

Jag bakade nya cupcakes igår. Jag tyckte att man måste prova att göra frosting med färskost. Citron. Jag har dock inte vågat smaka på dem än. Jag är orolig att jag ska tycka att de är äckliga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback