Ta mig till kärlek

Jag skrev aldrig att jag for va? Det gjorde jag, och nu är jag hemma!

PEACE AND LOVE 09!
Det var helt sjukt underbart faktiskt. Helsjukt. Jag har hunnit se artister som:

Promoe
Lars Winnerbäck x2
Johnossi
Mötley Crüe
Thåström
Pete Doherty
Babyshambles
Mando Diao
Turbonegro
Florence Valentin
Miss Li
Moneybrother
Håkan Hellström
mfl.

Man ändrar lätt uppfattning om aritster live. Det har jag gjort. Det har varit så sjukt jävla kul. Stämningen på Håkan alltså. Det är nog faktiskt helt oslagbart. Ni kan få någon film på det senare. Tillsvidare nöjs det med bilder. En bild säger mer än tusen ord. Min kamera blev trasig och hemma, så jag och Anna delade på hennes. Det blev blandat må vi säga. Jag har ingen riktig koll, men det blir på de bästa artisterna Lars Winnerbäck, Håkan Hellström och Babyshambles. Brudarna i slutet förstås. Kanske blir det fler sedan. Jag måste sålla ut vad som är värt att visa. Om jag orkar. Annars ligger det ett par bilder till på min Facebook. Kanske på bilddagboken framöver. Det är så jobbigt att ladda upp bilder överallt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback