snabba svar rebecca:

Det är synd om min dator ja. Ja det är det. Mina vänner säger alltid till mig att min dator är den mest skadade på skolan. Jag säger att det är naturligt slitage varpå de svarar att "ingen annans dator ser ut så där illa". De säger också att jag kommer få plågerier av det här. Att mina lärare kommer anse att jag vandaliserat datorn och måste betala för det. Det tycker inte jag. Den är ju faktiskt bara lite stött och smutsig. Den går prima att använda. När den inte tvångsavslutar sig själv mitt i arbeten vill säga. Vilket den gör... hela tiden.

Jag ska dock låtsas som ingenting. Det ska nog gå bra.


(arghhh skaffa kommentarfunktion! höhö. om inte annat borde man kunna göra special edition så att bara min IP kan kommentera. det skulle ägdt... ägdt? ägt? wtflolomg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback