misshandel

Man ska inte spela musik på natten. Risken finns att man kanske inte behandlar sina instrument fullt så bra. Min gitarr har som sagt nyss blivit stämd igen. Tur är väl det. Jag plågade nämligen min bas igår. Den mår inte så bra nu. Den måste behandlas snarast!

Något annat man kan göra är att somna med datorn bredvid sig. När jag gör det ligger jag helt stilla hela natten som om mitt övermedvetna känner av datorns närvaro även i sovande tillstånd. När morgonen gryr behandlar jag den dock alltid precis lika illa som instrumenten om nätterna. Imorse vaknade jag, stängde av väckarklockan och puttade min dator utför sängkanten så att den föll i backen... med flit. Gången dessförinnan vaknade jag, stängde av väckarklockan och slog med all min kraft på datorn så att det började leka krigslarm.

Jag är en ond människa. En ond människa.
Min dator överlever dock alltid. Den är en kämpe, och den är basens idol.

Kommentarer
Postat av: rebecca

HAHAHAHAHAHAHh , stackars datorn dampar inte lärarna om dom ser att den har gått sönder eller ngt ? Våran lärare tjatar hela jävla tiden om att vi måste vara försiktiga , jag får damp.

2009-06-02 @ 11:39:54
URL: http://www.barabecca.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback