BJD

Jag har länge varit sådär smygintresserad av BJD (Ball Jointed Dolls). Jag har tänkt på att det skulle vara kul att sysselsätta sig med den där hobbyn. Dessvärre har jag aldrig riktigt hittat en docka som jag kännt passade mig. Nu har det hänt Leeke World's Corin. Åh my god vad hon är fin. Jag känner hur jag verkligen vill vill vill ha henne. Sedan att hon kostar närmare 3000 kr (bara kropp och face-up) är en annan femma. Jag är inte den som lägger ut 3000 kr på dockor (plus kläder, peruker etc). Då köper jag hellre en massa teknik och sådant. Eller ett kilo kläder till mig själv. MEN HON ÄR SÅ UNDERBART VACKER. GAH.

Kommentarer
Postat av: agnes,

Jag förtjänar cred för att jag förlät dej två gånger när du hade fel tema. Låt oss säga att det är jämt nu! + att internetdamp är giltigt fel (;

2009-06-07 @ 13:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback