bajs

Jag har ett utkast liggandes om avslutningen. Liggandes i min säng är Anna. Hon ligger tvärs över den. Jag vet inte hur jag ska lyckas sova inatt, men vi får anta att det löser sig. Det har varit en lång dag. Jag kan inte tro att det var imorse vi stod i kyrkan, men så var det.

Vi har ikväll sett världens sämsta film. Den heter Amusement och allt jag tänker säga är att ni aldrig ska se den. Jag är fortfarande irriterad över hur grymt dålig den var. Annars har vi splittrats mycket, lyssnat på dålig musik, petats, mosats och kittlats. Låter det inte great? Det var det.

Agnes, vad händer med Short-revolt-cut i sommar? Vi kommer dö eller hur? Det är kört.

Jag vill gråta nu. Jag vill verkligen gråta nu. Det är över. Det är försent. Det svider i mina ögon just nu, men jag tror att det är för att jag är trött... eller för att skärmen lyser mig i ansiktet. Nej jag tänker fortsätta vara känslokall så länge jag orkar. Jag är orolig att när det brister så brister det rejält. Nej nu slutar vi grubbla på det. God natt.

Kommentarer
Postat av: agnes,

jag tror revolt är död. JAG KOMMER SAKNA REVOLT-SHORTCUT!

2009-06-13 @ 15:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback