Adjö

Sådärja. Jag vet att jag borde kunnat redigera bakgrunden och blahablaha men klockan är nästan 3 på natten. Vad förväntar ni er egentligen? Det här är mitt farväl. Min SISTA bild. Jag överlevde pakten. Den är SLUT SLUT SLUT SLUT SLUT SLUT. Jag ska fira ikväll med typ cupcakes eller något. Ni får se OREDIGERADE bilder på dem isf. Photoshop adjö. Dator adjö. Bildpakt adjö. Och snart även grundskola ADJÖ.

(Jo jag vet eftersom jag ändå bara la på en grön text hade jag KUNNAT använda paint senare idag, men visst känns det skönt att ha det bortgjort? Ja det känns underbart.)

Från och med nu kommer min blogg bara se ut som JAG vill. Inga tvång. Inga regler. Bara mina vägar. YES.
Och låten är av Queen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback