väårädädäfsdddddd

Jag undrar hur många mögliga jordgubbar jag har rört idag. Dålig leverans. "Vi" fick gå igenom varenda jordgubbe för hand. "Vi" betyder samma sak som Jag. Det har varit hårt. Igår var det en tjej som satt och spelade dragspel på bänken bredvid. Problemet var att hon bara kunde en låt. Jag sålde bara 1 timme totalt under Paulas raster. Jag han höra den där låten ca tusen gånger. Jag ville strypa henne. Jag har sett 12ans buss till centrum fara förbi ca tusen gånger, och inte en enda snygging har köpt jordgubbar av mig den här tiden. Ni ska veta hu få ungdomar som köper jordgubbar. En kille gick förbi utan att köpa, men dock var han tillräckligt snygg för hela veckan. Tack för det.

Direkt från jobbet imorrn till stugan. En massa kronor rikare. Mamma bokade flyg till stockholm idag. Mums.

Just nu.. vill jag ha de här. Synd bara att de kostar ca 400 dollar. Hojta om ni hittar någon billig replika.


Kommentarer
Postat av: agnes,

Du bloggar på tok för lite just nu! så har du enormt många o-unika besökare så är det jag som håller hoppet uppe och sitter och uppdaterar.

2009-07-20 @ 22:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback