skeå

Nu befinner jag mig i min älsklingsstad Skellefteå. Vänta hur var det nu egentligen? Jag har jobbat hela dagen. Jag har ont överallt. Haha. Aj. Klaga ska man dock inte. Jag ska tjäna en massa pengar. Sedan ska jag köpa ett vidvikelsobjektiv, och slutligen ska min mor ta mig till Stockholm och så spenderar jag resten. Obegribligt bra.

Pappas lägenhet är inte ens en etta med kök. Den är ett kök med soffa, säng och tv. Kylskåpet är i princip tomt. Några sorters mjukostar, lite mjölk, en yoghurt och en massa efterrättspuddingar. Han äter alla riktiga måltider i butiken. Drar jag det här varje gång jag är här? Kanske.

Här är lite bilder från i fredags iaf som lovat, men ni har väl troligast redan sett dem?




Jag känner mig fruktansvärd, men jag orkar inte lägga ut mer än tre bilder. Jag tror de räcker ändå så. Awesome. Snart väntar mer jobb. Ajaj. Godnatt.



Kommentarer
Postat av: rebecca

Vad är det man använder vidvekelseobjektivet till?

2009-07-07 @ 17:33:39
URL: http://www.barabecca.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback