Umineko no naku koro ni

DET ÄR HÄR. Okej såhär är det. Min absoluta favoritserie Higurashi no naku koro ni (When cicadas cry aka. When they cry)  börjar lida mot sitt slut. En sista OVA kommer ut i augusti. Idag kom första avsnittet av den nya serien Umineko no naku koro ni (When seagulls cry). Trots att de heter nästan samma sak har inte serierna någon koppling till varandra förutom att de är skapade av samma studio. Jag älskar deras artwork. Åh.

Jag blev arg när jag kom hem. Jag hade köpt mat själv. Jag var stolt över att ha lyckats så bra med planeringen. Den ska bara vara i ugnen i tio minuter, och jag är utsvulten. Sedan insåg jag att ugnen måste bli varm först. Jag blev arg. Men nu ni. Nu ska jag roa mig med att se det här avsnittet medans jag väntar. Det kommer bli great.

Vill ni också se det kan ni klicka här.

Rokkeniima Island. October 4th, 1986. Kinzo Ushiromiya, the head of a wealthy famiy, is near death, and eight of his family members anive to discuss how his assets will be divided. Shortly after, a typhoon traps them, along with Kinzo’s servants and other relations, and people mysteriously begin to be murdered.

Ja det går alltså ut på att det är en massa personer i ett hus, och så dör de en efter en typ. Haha. Jag är taggad till tusen!


Umineko no naku koro ni                      Higurashi no kaku koro ni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback