Olivias rockupdate

Jag har inte varit hemma och vid internet på några dagar och innan det på ännu fler så jag försöker hinna ikapp allt jag missat. Så. Arctic Monkeys har släppt sitt albumartwork för plattan 'Humbug' som kommer i höst. De har också hunnit berätta att de ska släppa en singel den 6:e denna månad som heter 'Crying Lightning'. The Used har också hunnit släppa en singel från sin kommande platta 'Artwork'. Den heter 'Blood on my hands' och ni kan lyssna på den här. Jag tycker själv att den är riktigt bra, och jag älskar verkligen texten. <3

Jag har också fått reda på att Lars Winnerbäck släpper ett album i höst.

Jag känner mig sjukt efter faktiskt, men bättre sent är aldrig som man säger.
Musikåret 09 känns väldigt bra faktiskt. Mcr har ju lovat en skiva i slutet av året, möjligen början av nästa. Kent ska också släppa album inom en snar framtid. Sedan är ju Tyler Hilton på gång också.

Jag har för mig att det var mer jag snappade upp på vägen, men då har jag tappat det nu. Det räcker sådär för den här gången. Tack och hej.


Artwork för kommande albumet 'Humbug'. (Arctic Monkeys)   
och
Picturedisc's för singeln 'Blood on my hands'. (The Used)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback