Mentalt instabil

Det är rätt vanligt att jag går omkring och pratar med mig själv. Inte för att jag är schizofren eller tror att jag för en diskussion med någon. Nej jag är inte fullt så mentalt störd än. Problemet är att jag har svårt att hantera tystnaden. Det är alltid så tyst här när ingen pratar. Ibland skruvar jag upp musik på hög volym, men oftast glömmer jag bort det. Då måste jag bryta tystnaden genom att prata med mig själv. Det här obehagligt. Det kan ta tid innan jag upptäcker det också. Det är faktiskt sjukt. Ofta brukar jag bara slänga ur mig fällande kommentarer till mig själv, men ibland blir det mer. Det gillar vi inte.

Mina föräldrar måste börja vara hemma mer. Tänker de inte på min psykiska hälsa?

Nu mår jag illa. Jag åt upp en hel pizza själv. Sedan åt jag ca 200 gram godis. Efter det försökte jag trycka i mig en hel burk B&Jglass. Det gick inte. Jag åt halva. Nu mår jag illa.

Det är inget bra på tv. Jag tänkte muntra upp mig själv med att lyssna på klippet jag postade nåt inlägg ner. Jag har inte varit hemma så jag vet inte när det hände men Agnes har tagit bort det. Jag blev arg.

It's a great day to be alive.
Jag har bättrat på min shortsbränna. fan.

Kommentarer
Postat av: agnes,

Haha jag kände att nej, det här med youtube är nog inte min grej trots allt (;

2009-07-02 @ 22:56:49
Postat av: M i c k a

nej men oj :D jättekul och höra. tack tack. film är mitt största intresse, s¨det blir ett par :D

vilka filmer är det som du är sugen på då? :D

2009-07-02 @ 23:23:19
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback