TV.

Fick alla serier för sig att lägga sig samtidigt? Det har inte kommit ut något nytt på jättelänge av någonting. Jag är arg. Jag får heller inget socker eftersom vi kör våran jävla Low calorie - High fat-diet, och jag har nog PMS också. Dessutom har jag Noprov på torsdag. Om det finns något jag hatar att plugga till extra mycket så är det No. Min mamma försöker trösta mig med turkisk yoghurt. Det hjälper inte kan jag säga. Det är inte gott. I övrigt har jag sovit sedan någon gång vid tre. Min supp är dessutom slut. Man blir arg av att sitta vid datorn. Det är den ända glädjen jag har annars. Förutom min ipod med musik. OKEJ! INGEN TAR DEN IFRÅN MIG NU FÖR DÅ FAN TROR JAG ATT JAG DÖDAR ER.


Jag sitter alltså här trött, utan serier och supporter men med äckliga nötter, No-bok, Turkisk yoghurt, och PMS.
Jag har en masa i-landsproblem, så bråka inte med mig framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback