THE H-BOMB GÖR OSS HAPPY.

Titta här är ett riktigt inlägg utan bild! Nej det där var verkligen inte sant. Jag ska lägga in en bild här. Tyvärr har jag inget annat att komma med än en massa bilder, men jag vet att ni gillar det. Särskilt de här kommer ni att älska. Jag lovar och svär. Det här är hans starkaste sida jag lovar. Vad han i övrigt sysslar med i webbkameran behöver vi absolut inte gå in på.





Ibland är jag glad över att han inte läser min blogg.

I övrigt har vi No. Visst känner ni hur det strålar ut fantasm i mina ord? Fantasm betyder att det är fantastiskt. Jag ska använda det ordet jämt. Det hoppas jag att ni också gör.

Så vad säger ni? Ja bilderna var bäst i inlägget! Ni gillar det. Sa ju det.

Kommentarer
Postat av: My

sv; hahaha !

ja det tycker jag att du skall göra :)

2009-01-27 @ 16:19:11
URL: http://myjonsson.blogg.se/
Postat av: Sanni

sv: haha ja chokerande nog men inlägget handlar inte bara om min frukooooooooooooooost...

2009-01-27 @ 19:32:20
URL: http://sanninystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback