Sympati.

Okej jag orkar inte. Kan inte jag bara få bli riktigt jävla sjuk typ nu? På söndag när jag inte har några fler missions att utföra då ska jag bli sjuk som satan. Jag ska sitta ute i snön hela dagen inklusive natten och bara göda mina virus. Jag ids ärligt inte mer. Jag orkar inte heller er jävla sympati. Jag vet att folk inte menar nåt illa men jag känner mig bara värdelös och jag orkar det inte. Sympati-prata inte med mig och sympati-sitt inte bredvid mig bara för att jag ser ensam ut. Det märks rakt igenom och jag vet att ni har annat för er egentligen. Jag vill inte att jag ska se så hopplös ut som jag förstår att jag gör om ni känner att ni MÅSTE ge mig sällskap. Är det okej?

Missförstå mig inte nu. Jag gillar sällskap, men inte av fel anledningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback