Pic.

Hehe, ja det är... skabbigt och äckligt men hejhå. Godmorgon och så är det.


Shit my god imorgon får vi klasströjorna. Taggar lagomt.

Men dock är min datorladdare försvunnen. Jag fattar ärligt ingenting. Jag tror att någon jävel har snokat i min väska under lunchen och tagit den. Varför denne någon gjorde det utan att ta varken pengar eller tuggummin är dock att fundera över. Jag tror att jag har att göra med ett psykfall till tjuv. Eller kanske bara någon som bara vill nå sitt mål och struntar i resten. Fan ta dig laddarsnattare. Du har gjort mitt liv besvärligt och olidligt. Du fick mig att tvivla på framtiden, lycka och existensvärdet. Tur att min syster fått sin dator förra veckan och att hon är vänlig nog att låna ut laddaren. Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback