BULLE.

Jag skäms lite grand. Som sagt så är det här med dagens bild extremt bra för mitt fotograferande. Jag har fått några idéer till och från, men det gör också att jag inte orkar blogga mer en ett dagens-bild-inlägg per dag. Jag ber om ursäkt. Nej det gör jag inte men ni kan låtsas att jag gör det. Idag tänker jag inte heller skriva mer än det här inlägget. Jag orkar inte. Bra. Okej. Najs. MHM. MEN IMORGON FÅR NI MINST TVÅ! LÄNGTAR NI? JA KLART NI GÖR!



I'm not smiling
behind this fake veneer.
I am often interrupted
or completely ignored,
but most of all I'm bored


Kommentarer
Postat av: agnes

faktiskt fin bild! gillar enkelheten.



fast jag hittade inte lolita dress up skiten. suxx to be me!



PUSS PÅ DIG, DU ÄR GÖLLI.

2009-01-17 @ 23:40:53
URL: http://pandasoppa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback