Broder Daniel.

För några månader sen (kanske två) tipsade en vän mig om att jag måste lyssna på Broder Daniel. Eftersom det där tillagda måstet ingår så var det kanske mer ett krav än ett tips, men jag kan iaf göra ett statement till världen om att jag har försökt. Jag har verkligen försökt! Utan resultat. Det är hopplöst. Jag klarar inte av att fastna för deras musik även om den är rätt bra, men nej det sätter sig inte. Fan ta det då. Eller jag vet inte. Han tog väl sitt liv nyligen gitarristen? Så jag kanske inte ska vara så hård mot dem. Vila i frid. Jag har försökt.

Jag har funderat på några saker som kan lyfta in musiken i min blogg ännu mer. Kanske ett veckans/månadens låt som får rulla runt i en flashspelare på bloggen. Eller såkan jag göra sådana här recensioner om band varje vecka/månad. Fast då längre och mer utförliga. Vad sägs? Jag får väl se vad jag orkar eftersom ni aldrig kommenterar er åsikt!!!!!!! Era fucktards.

Kommentarer
Postat av: sanna

MUSIK VILL Vi HAA!!!!! :]

2009-01-07 @ 15:27:00
URL: http://bunnny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback