A-bloggare.

Yes nu har min fader fixat mitt internet till macen så nu blir det så grymt mycket lättare med musik, film och bilder. Inget jävla överförande med USB mellan datorerna. <3 Kung.

Dagens shoppingtur resulterade i att jag har beställt fotoutskrift och köpt mig Rock Sound<3, En vanlig grå munktröja (äntligen) och Kent-boxen (äntligen nr2). Jag är ju inte direkt kungen av oredigerade bilder men här är en bild för att fira mitt nät och jag har bara justerat färgerna en aning (A). Sen hur färgerna ter sig, min frisyr, skuggorna och övrigt behöver vi inte tala om. Vi kan ta riktiga supermodellbilder en annan gång.



Förvänta er en nyårskrönika i efterskott.

Kommentarer
Postat av: Ronja

DUUUUUU har snygg design oja!!

2009-01-03 @ 16:50:31
URL: http://ronjaengberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback