1-6.

Nu har jag förstått hur en snygg blogg ska se ut! Jag har forskat en hel del och kommit fram till följande:

1. Ljusa färger! Gärna vitt och ljusgrått.
2. Content ca 1cm marginal från vänsterkanten
3. Väldigt fyrkantigt
4. Side med samma marginal från content
5. Det viktigaste jag måste orka fixa till är min jävla 0px marginal från sidekanten till texten GAH. Har stört mig på det jätte länge men inte varit tillräckligt ambitiös för att fixa det
6. OLIVIA SKÄRPNING! NY FONT TILL KATEGORI ETC. OCH HEADERTEXT!

Bra. Hjälp mig tagga. Jag ska hinna med mycket ikväll.

1. Bloggdesign
2. Flashspelaren till veckans band
3. Anmälan till Japanska-kursen
4. Gymnasievalet
5. Städa mitt rum
6. Plugga

Allt detta innan Sofia förhoppningsvis ringer och jag ska försöka sticka dit. Det lär bli om några timmar. STRESS!
Nej det är inte bra att bli stressad nu. Ta't lungt du hinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback