Valentine.

Alla hjärtans dag och gårdagens fredag den 13e borde byta plats. Skellefteå stad för bara olyckor med sig. Jag hatar Skelletfteå. Jag hade tänkt skriva ett långt och välformulerat inlägg om hur mycket jag hatar Skellefteå. Om jag gör det så sparar jag det tills jag kommer hem. Jag är på allt för dåligt humör för att skriva ordentligt. Fyfan. Fyfan. Mitt liv skulle iaf vara underbart om den här staden inte fanns. Usch. Jag tycker synd om Skelleftebor. Eller kanske är de en del av allt jävligt här. Jag vet inte än. Fyfan. Fyfan. På vägen hit skrev jag en låt i mitt huvud. Nu har jag glömt hälften.

Det här är min Valentine på alla hjärtans dag. Tyvärr är vi åtskillda idag. Det var vi inte igår. Igår var allt bra.



Kommentarer
Postat av: agnes,

Olivia, nu blir jag jättenyfiken på varför du hatar skellefteå! jag tycker du ska skrivadet snarast :) och glad allahjärtansdag <3

2009-02-14 @ 23:07:00
URL: http://baraagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback