Sverige Sverige fosterland.

ÅH VAD SVERIGE ÄR TÖNTIGT! När det är katastrof i världen visar vi en snubbei tv som står och säger: Ja läget här är hemskt. Extrainsatt nyhetssändning för att Kronprinsessan har förlovat sig? Fyfan vad jag hatar Svensk media. Usch på oss usch! Visst kna jag också förstå att det är roligt att de förlovat sig då han ska stå vid våran drottnings sida senare och så, men snälla någon! Det finns viktigare saker. Inslag och program och disskutioner och inslag på minst 3 kanaler hela kvällen. Bröllopet sen, 20 miljoner kronor i poliskostnader? Skäms på er! Skäms!

Här är min bild nananana. Fan va värt. OHO ni känner min satsvecka. Hahahahaahha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback