Skolblogg.

Det är coolt att skolblogga. Det är jag och Agnes överens om. Nu ska jag rkiva något mer än vad våran lärare gör. Han babblar förövrigt och skriver saker på tavlan som jag inte kan läsa eftersom jag inte har någon syn. Eller skyller jag bara på det? Han pratar för fort i alla fall. Eller skyller jag bara på det?

I morgon ska vi redovisa våra credotal. Med 5 minuter kvar på svenskalektionen bytte jag ämne. Så mitt tal består nu av ca 3 meningar. Önska mig lycka till. Nu sitter pratmakarna i våran klass och spottar spydiga konstateranden mot varandra. Med "de" menar jag bara en person. En person sitter och är spydig mot alla andra. Som vanligt. Ajdå. Ni vet vem. Jag lovar. P-U-S..A.

Låt av Mando.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback