Reading Festival.


ÅH SÅ ARG JAG ÄR! Jag gick igenom 2008 års lineup på Reading festival igen. Åh så arg jag är att jag inte var där ifjol. Sedan började jag gå igenom ännu tidigare år. Herregud vad man har missat. Fyfan. Sedan att det kosat ca 2000 kr är ju en annan femma. Men iår ska jag dit. Titta bara:

2007 (Längst ner finns en scroll men alla lineups från -72)
2008

Titta! De är sats! De kan sin sak. Till och med några av banden LÄNGST NER!!!! är ju riktigt jävla bra. Jag orkar inte.
Visst blir man arg? Jag blir iaf arg. I år ska jag spara och åka! Eller hur? Who's with me? Alla är.

Kommentarer
Postat av: ko

dude, jag vill dit!!

2009-02-14 @ 19:26:07
URL: http://kosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback