Rädda menige Ryan-.

Idag var det meningen att jag skulle vara med ko. Blev inte riktigt så. Det blev inte direkt Coop forum heller. Hade planerat att träna också. Känns som det var länge sen. De gjorde jag inte heller. Jag sov mest. I min pigghetsperiod vid si sådär 8 tiden brukar jag vara uppe och stå på benen. Cyklade i kylan till Fridhem där jag och Nils såg på Saving Private Ryan. Lång film. Dålig film. 2h och 40min. Riktigt dålig film. Nej så dålig var den inte, men den var dålig. Se den. Helst med en vän och nackspärr.

Sjukt trött och cyklandes hann jag med att tänka: Åh ja. Trött trött. Hem hem. Lätt att sova. Kall och trött. Ner under täcket. Sova.

Dock är vinden kall om vintern och fartvindarna ilar i anisktet. Då blir man pigg. Ni har väl varit med om känslan också att man frysit mycket ute och sen kommer in och det börjar bränna i huden? Fantastiskt. Varm, pigg och jävulskt hungrig = Inte sova. Som ni kanske ser. Nu är jag törstig.

SÅDÄR JA! Nu har ni typ hela min livshistoria. Nej inte än. Futurum behövs. Imorgon tänker jag definitivt träna. Så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback