Half past 5 o'clock.

Ibland, när klockan är halv sex på morgonen, brukar jag fråga mig själv om jag är helt dum i huvudet. Jag är inte ett dugg trött. Om jag somnar ändå kommer jag att vara så galet sliten när jag ska vakna på ett par timmar. Om jag inte somnar nu så kommer jag vara, om möjligt, ännu tröttare och mer sliten. Jag brukar bli trött av att läsa. Nu är boken slut och just det är jag inte. Jag måste köpa fler böcker. Jag ska dessutom köpa hår, Umeå Open biljett och foundation. Jag räknade ut att mina pengar kommer att ta slut. Jag har redan hunnit köpa hårfärg. Upp till bevis för den imorgon. Jag ska nog klippa min lugg också. Eller inte alls. Dunno'. Jag svamlar. Inte bra, kreativt, jag är trött svammel heller. Utan mer jag är inte flumtrött och har inget att göra förutom att skriva kassa blogginlägg, vilket suger.

Det blir nog godnatt i några timmar nu ändå. Lycka till åt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback