freak.

Hahahaha fyfan. Jag och Nils har spelat Armagetron med datanördar från hela världen. Jag tror att de fick förklara för oss ca 50 ggr om hur man gjorde innan vi fattade. Noobs som fan. Less på mig själv som satan gahgahgah. Nu sitter vi mest och svär. Mest av allt saknar jag min mac. Den är hos Sofia. Åh grymma värld. 

MHM idag har vi sett I taket lyser stjärnorna. Den var random. Allt jag har att säga. Allt ni ville veta. Jag har klänning nanana men inte dator som sagt så jag ka inte redigera mina bilder. Jag är arg. MHM.

Kommentarer
Postat av: Ronja

det skummaste med filmen var att hon började skratta när hon hade sex. hahhaha!

2009-02-07 @ 13:44:23
URL: http://ronjaengberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback