Chain of memories.


Om ni inte ser det så står det Break på mina fingrar. HAHAHAH NEJ DET ÄR INTE SATSVECKA! Imorgon ska jag satsa dock. Nämligen nytt tema. Mun. Vi är ganska random, men nya saker är trevliga och jag är på g i min hjärna. AJA anledningen till att det står break är att jag nu har spelat KH Chain of memories i 4 timmar och jag är så jäääävla less på cardbreak att det inte finns. FYFAN asså. Nu får jag dessutom inte tag i några fler jävla 8^ trots att jag tagit kol på ALLT! Jag orkar inte gå baklänges och göra om *suck*. Så där ja. Nu har ni fått höra den spelnördiga delen av Olivia. WIHO. Jag tror jag ska lira lite KH1 nu för omväxlingensskull.

PC VBA in your face. Jag vet att grafiken äger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback