Books and revelations.

Jag hatar server error. Idag hade jag tänkt fota utomhus när jag vaknade och såg det perfekta fotoljuset. Istället grimaserade jag framför spegeln och stressade sedan till stan. Värdelöst beslut. Nu kommer det inte vara bra väder imorrn bara för att jag ska bestämma mig för att fota extrema bilder imorrn. *Ta i trä*. Stan var trevlig ändå. Att vara pank är dock inte så trevligt. GRH.

Jag och Nils kom överrens om att man måste läsa mer böcker. Eftersom man har varit boknörd förut så skäms man lite över hur utför det har gått. Boknördar som sagt. hahahahahaah. Ja. Ni skulle bara veta. Visst känner ni nu hur nyfikna ni blev? Ärligt talat så var det inget. Jag hittade på. Hehehehehehehehe. Ja ni skulle bara veta. Jag läste iaf Loveless idag samtidigt som jag åt upp min sista Pocky-paket. Man måste börja med en mjukstart. För ärligt talat så gills det ju nästan inte. Mina självkänsloböcker gills inte heller. Jag ska läsa nåt riktigt extremt fantasynördigt. Kanskse de om Övärlden eftersom jag bara han till första innan mitt nya boklösa liv började. PÅ TAL OM BÖCKER!! VEM ÄR DET SOM HAR LÅNAT MINA GULDKOMPASSEN CDS OCH INTE LÄMNAT TILLBAKA DOM OM JAG FÅR FRÅGA? GE HIT GENAST DIN JÄVEL!

Fyfan för dig. Jag tror att jag hatar dig.


Kommentarer
Postat av: viktoria/syster/sisthafloo

jag har dom på mitt rum och du har inte ens frågat efter dom xD

2009-02-13 @ 10:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback