BLACK AND WHITE.

HALLÅHALLÅ Den här artikeln tar kol på mig. Jag älskar den. Haha eftersom jag har haft nationella i svenska idag har jag tömt min hjärna på kunskap och mina metaforer ligger nog inte på topp, men jag får gissa mig fram. Jag älskar den iaf. Känner ni taggen? Känner ni taggen? JAG KÄNNER TAGGEN! Om ni inte gör det så go to hell. Jag tänker dock inte i mitt inlägg avslöja vad det handlar om. Klicka på den. ÅH 2009 kommer bli ett underbart år.

Så Black and white syftar även på min svartvita dagens bild. Jag kna inte bestämma mig om allt det svarta bli depp eller om det är mitt eget ansikte som gör mig deprimerad men det är bra ändå. Love it.


Det är inte satsvecka den här veckan. Jag lovar. -.-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback