Anatano okasan wa kuso desu!

Hahah jag hittade den coolaste sidan någonsin. Hur man svär på japanska. Det måste vara ca 200 svordomar.. Nej jag suger på att uppskatta. Det är nog fler. Det roliga är att det inte bara är svordomar som fan, helvette etc.

Gansha suru - To cum on someone's face
Seiri - Woman's period
Anata no ketsu wa kusa da oyobi ore wa shibakariki da - Your ass is grass, and I'm the lawnmower

Hahahhahh det här var typ det roligaste jag har varit med om. Det finns även ca 20 ord för Fuck you. Jag älskar den! Från och med nu ska jag lära mig en ny fras varje dag.

Jag tänker inte länka den dock. Annonserna på sidan är inte riktigt barntillåtna. Det tänker jag inte vara ansvarig till att ni ska se. Ni är för små.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback