soclog

Tack vare världens finaste Mikaela har jag nu en soclog. Det är alltså en blogg kopplad till min bilddagbok, vilket jag tycker gör det hela ca tusen gånger smidigare, så snart borde ni kunna bevaka den här via bloglovin, om ni nu känner för det. Jag lägger väl oftast ut bilderna här också. Men vi ser väl hur det här blir. Jag tror att det blir megabra.

(förresten så tycker jag att ni ska klicka er in och titta lite på mikaelas bilder, för de har varit mycket inspiration för mig, och de är helt sjukt råbra. den senaste tillexempel, beundran.)


Kommentarer
Postat av: Through the light

vet inte vad det är, men din header är makalöst fin.

2009-12-25 @ 23:13:20
URL: http://throughthelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback