I just set them up to knock them down

Jo vi har ju repat, och bara för att jag älskar agnes så jävla mycket ska jag publicera några svar sen sist. jag måste skapa en ny kategori för det här. annars blir det jävligt jobbigt i framtiden. och jag vet att ni tycker att det här är asintressant. pusshej. (hahah kul btw att jag satte samma rubrik som på det första agneskommentarerinlägget utan att veta om det, ja kul.)

- stor tumme upp!

JA!

- hahahahahahhhahahaha
HAAHHAHAHAHAHAH

- Intern Revolt is the sound of the future!
Dom anar inte hur sant det är! dom är nog synska.

Intern Revolt är ungefär allt

- TRE SAKER
1.nej jag är inte dum i huvudet
2.nej jag är inte dum i huvudet
3.han är dålig
Tack för mig!

1. jo 2. nej du är cp bara 3. nej. tack för mig!

- jag är estetare. tänkte bara säga det.
ps.och så är jag smart också.ds

du är estetare och får ingen utbildning. lycka till med livet.

- vilken livshistoria alltså!
btw.jag kaxar

mitt liv är legendariskt, och btw. din mamma

- Hejhejhejhej jag blir glad av denna video.
Hejhejhejhej det blir jag med<3

- inte för att vara pessimistisk men du är inte så bra på att uppdatera.
Det är jag visst, tyst nu

- jag tvivlar på att jag räknas till brudarna, men jag är vip så jag röstar ändå.
Rak!

Men agnes ffs. du är det one and only brud.

Kommentarer
Postat av: agnes

jag hade grymmaste idén på vad jag skulle skriva som första kommentar efter en väl utförd strejk, så jag skrev ner det på en lapp. tror du jag hittar lappen nu? nej.

jag återkommer när jag vänt mitt rum upp och ner i jakten på den försvunna lappen!

yo

2009-12-27 @ 12:32:07
Postat av: agnes

hehe...hittade just lappen och insåg att jag varit smått överoptimistisk om kommentarens kvalité. jag tror vi alla blir lyckligast om jag struntar i den.

Adjö.

2009-12-28 @ 21:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback