another day like today

Jag orkar verkligen inte blogga om ingenting just nu. Så därför följer jag Juniors exempel och lägger upp en liten lista.

Dagens vill ha:
Intern Revolt
Dagens klädsel: Svart zipper-linne och tights

Dagens frisyr: Onödigt kort
Dagens händelse: chill med forsberg

Dagens låt: Alla dagars låt Toothpaste kisses - The Maccabees
Dagens planer: Fortsätta Ledger-projektet

Dagens saknad: Jag kanske inte direkt saknar min syster, men jag har inte sett till henne på hela dagen

Dagens dummaste: Att cykla ute på hal snö
Dagens sjuka: Plågade fötter

Dagens roligaste: Eddie Izzard (som förövrigt står på en scen i Göteborg just nu utan mig)

Dagens fundering: "Var ligger då egentligen Hagas största hus?" - detta ska Elin allt få visa mig någon dag

Dagens humör: Awesome
(Y)
Dagens ord: tomtebjörnar
Dagens borde-ha-gjort: Tränat
Dagens kommentar: Alla dagars kommentar "Det var inget"
Morgondagens planer: inhandla mormorklappar och utnyttja stans extra långa öppettider med Nils


Kommentarer
Postat av: Agnes

jag är så awesome så till och med DU följer mitt exempel :O

2009-12-20 @ 22:00:41
URL: http://eskimapuss.blogg.se/
Postat av: Elin

Klart jag ska!!:)Om jag hittar det....

2009-12-20 @ 23:14:22
URL: http://marshmillo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback