You're full of shit, you're born to quit

Idag har jag varit upptagen av att vara hövding på apberget. (Jag vet jag är coolast). Nej jag är inte sån. Jag har kört hem min moppe. Jag har sett Stolthet och Fördom och sedan var Sofia och Anna förbi en sväng.

Filmen var bra. Det är inte min grej egentligen. Ni vet. Romantiska draman. Om jag ska välja film väljer jag aldrig sånt, men har jag väl börjat se en, så älskar jag det. Det spelar ingen roll hur filmen är i övrigt. Jag är alldelens för blödig. Filmer som den här med missförstådda, förälskade gentlemänn är jag helt lost för. De är fantastiskt fina. Fastnar jag så glömmer jag allt om verklighet och överdrift. Så fin den var. Så fin.

Men människor är inte sådana i verkligheten. Inte har jag upptäckt någon i alla fall.

I övrigt så kom ju alltså 'Born to Quit' ut idag för försäljning på iTunes. Jag har hittat en gratis-stream på den här sidan. Jag älskar den. Ännu mer en den förra singeln 'Blood on my hands'. Men å andra sidan. Vilken The Used-låt älskar jag inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback