It's the perfect time a year, somewhere far away from here

Igår rejsade jag iväg till Anna och såg Saw 4 och 5. Inte ett dugg i klass med 1an och 2an som faktiskt är briljanta filmer, men de var sevärda i alla fall. Vi varvade såklart med ca tusen Family Guy-avsnitt. Idag mötte vi upp Sofia på stan och åt en himla massa glass. Gammeldags om ni hört uttrycket. Ojojoj.

Imorgon kommer min faster från Stockholm att komma hit upp för att hälsa på, och bosätta sig i mitt rum. Vi timade så bra att jag och mamma beger oss ner till Stockholm imorgon. Det blir härligt ändå. Man kan inte vara timad jämt. Istället för att packa ordentligt har jag sorterat mina smycken och dant. Det var... riktigt tråkigt, men nu är det fint. Jag försökte få ner alla rosetter i samma skrin, och se det gick tillslut.


ftr: Jag älskar rosetter<3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback