Inspark

Nu gör jag en liten update.

Gymnasiet är igång! Jag går numera i Arena Kultur 1B på Midgårdsskolan. Min klass verkar härlig. Dock blir det mest bara kallprat nu i början. (Hoppas på början iaf, haha). Vi har lekt en massa namnlekar och sådant där, och idag höll elevrådet i en sorts tävlingsdag typ. Klart vi ägde hela skolans ettor och vann skiten. Imorgon väntar ett pris som ryktas ska vara grymt. Redan imorgon startar också lektionerna igång som vanligt.

Här är resten av mina köp från helgen. (+en randig tröja från Monki som jag för tillfället har på mig och ett par grå Converse). Jag tror att det var allt.

Väska - Monki
Glow-T-shirt - Mango

Spetsleggings och Why?-linne - Topshop
Kavaj - HM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback