I wanna play a game

Anna och Nils kom över ikväll. Planen var film. Vilken visste vi inte. Jag uthärdade det jag trodde var omöjligt. Vi såg Saw 3.

Jag hatar Saw-filmerna. De har allt jag är som mest rädd för. Äckliga dockor, knivar/... annan jävla äckelsmärta i samma stuk, panik, äckliga psykon som.. är psykon, och den där jäävla grismasken. USCH. Jag har dock tyckt att både 1an och 2an har haft otroligt bra storyline's och underbara twister i slutet. Det tyckte jag inte om Saw 3.

Ni har säkert hört det förut, men snabb sammanfattning.. filmen handlar om att Jigsaw kidnappar en läkare som ska hålla honom vid liv samtidigt som på annat håll nya offer utsätts för prövningar de ska ta sig ur för att få leva. Ofta på bekostnad av någon annans liv.

Filmen kändes väldigt förutsägbar och allting såg också otroligt fake ut. Det är troligast omöjligt att få så sjuka saker att se riktigt verkliga ut men jag tycker att de gjort ett dåligt jobb på den punkten. Den var heller inte så vidrig som jag trodde. Till min lättnad såklart, men lite besviken blev jag också.

Jag är glad att jag tog mig igenom den här. Snart är jag väl ikapp filmskaparna. 6an kommer ju ut snart. (Ja de drar det alldelens för långt!) Nu när jag har ratat filmen alldelens för kort och i ett alldelens för överdrivet språk så ska jag nog kunna sova ordentligt. Jag rekommenderar de två första filmerna.. men inte mer.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Civilstatus:

Läggning:

Intresse:

Bor:

Politik:

Dricker:

Musikstil:

Klädstil:

Singel

Bisexuell

Foto

Kartong

Inte valt

Vatten

Allt

Fashioncore ´



-

Är du bi? , det visste jag inte :)

2009-08-10 @ 19:52:22
Postat av: Olivia

Jag tycker inte att det är någon big deal så jag nämner det sällan, men ja det stämmer. :)

2009-08-10 @ 21:57:22
URL: http://owee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback