Hela livet var ett disco, men hur kunde det bli så svårt?

Hemma för denna sommar! Jag tänkte fira med att tipsa om några låtar kanske. Vi börjar med låten 'If you got the money' av Jamie T. Sedan har allas vår älskling Markus Krunegård släppt en singel som heter 'Hela livet var ett disco'. Min personliga åsikt om låten är att.. första lyssningen var.. uthärdlig. Jag gillade det inte riktigt, men efter några spelningar blev den riktigt bra. TUMMEN UPP.

och så en sista update: på tisdag släpper The Used singel nummer 2 från kommande albumet. Den heter 'Born to Quit' och jag längtar som satan.

Jag har också glömt att nämna att jag på senaste tiden har lyssnat sönder Regina Spektor's senaste album 'Far'. Det är ju bara så sjukt bra.

Om ni vill kan ni njuta av allt detta i en perfekt blandning i världens bästa spellista. Varsågoda! (Som kanske skulle behöva lite rensning för min egen del).

Ikväll ska jag chilla med Anna. Avundas mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback